Meestgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Zit uw vraag en of antwoord er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@bymedina.nl of verstuur het contactformulier.

  1. Op welke manieren kan ik betalen? Wij bieden u de mogelijkheid om uw betaling te verrichten via overschrijving, IDEAL en Paypal.
  2. Wat is Paypal? Paypal is een online betaalmethode. Via Paypal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen. Kiest u voor deze betaalmogelijkheid tijdens uw afronding van uw bestelling, dan wordt u vervolgens doorgelinkt naar de website van Paypal en wordt u gevraagd om in te loggen op uw account en de betaling te bevestigen.
  3. Wat als ik per ongeluk twee keer dezelfde bestelling heb geplaatst? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij annuleren de dubbele bestelling en storten eventueel het teveel betaald bedrag terug.
  4. Wat als ik per ongeluk foutieve gegevens heb doorgegeven tijden het bestelproces? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Hopelijk is het productieproces nog niet gestart. We zijn namelijk niet verantwoordelijk voor foutieve informatie vanuit uw zijde.
  5. Hoe annuleer ik een bestelling? U kunt uw bestelling enkel annuleren als wij nog niet zijn overgegaan tot productie. Neem z.s.m. contact met ons op via info@bymedina.nl. Vergeet niet uw ordernummer kenbaar te maken zodat wij u snel en efficiënt kunnen helpen.
  6. Kan ik de status van mijn bestelling zien? U kunt contact opnemen met onze klantenservice om een update van uw bestelling status te krijgen. Ook kunt u de status van uw bestelling gemakkelijk bekijken in uw eigen, persoonlijke account.
  7. Is het verzenden van houten producten per post veilig? Jazeker. Het risico dat er iets misgaat is even klein als elk ander product dat wordt verstuurt. We verpakken onze producten op een degelijke manier.
  8. Kan ik de verzending opvolgen? Ja. Je ontvangt na verzending de track&trace gegevens per mail.
  9. Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd? Normaliter ontvangt u uw bestelling na verzending binnen 2-3 werkdagen binnen Nederland. Bestellingen naar het buitenland, maar binnen Europa, binnen 5 werkdagen.  
  10. Ik wil een artikel retourneren, is dit mogelijk? De ruilmogelijkheden zijn afhankelijk van de aard van het product. Speciaal voor u vervaardigde en gepersonaliseerde items worden niet retour genomen. Standaard producten binnen het max. retourneringstermijn. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@bymedina.nl.